הבית של רוכבי השטח

חברי עמותה יקרים,

אחרי שבועות ארוכים ללא מרוצים כשהמשך הליגה לוטה בערפל, ולאחר שהבנו כי הדרך היחידה להמשיך ולקיים אירועי מרוצים מצד אחד ולשמור על האינטרסים של רוכבי אופנועי השטח בישראל, אנחנו חייבים לקחת את השטח בידיים. החלטנו לחזור למקורות ולשורשים של העמותה. במסגרת ההחלטה:

לוגו עמותת רוכבי השטח הישראלית

לוגו עמותת רוכבי השטח הישראלית

• חזרנו להשתמש באופן שיווקי בשם העמותה הראשון ששימש אותה עוד מימי מרוצי השטח הראשונים שקיימה בשנות ה-90 של המאה שעברה. באותה תקופה, העמותה השיגה את התקציבים הנדרשים לקיום המרוצים (שלא היו חוקיים דאז), ופשוט התנהלה באופן עצמאי. כך גם אנו חוזרים לעשות – אנו מתנתקים מהצורך בתקציבי המדינה שפשוט לא מועברים מההתאחדות אלינו (ובהעדרם, אין המפיק יכול לקיים מרוצים), ומתחילים לגייס, ממש כמו בעבר, את התקציבים לשם כך – בעצמנו. העמותה תמשיך להיות רשומה ולפעול באופן רשמי תחת שמה "העמותה הישראלית למרוצי אנדורו" – מס' עמותה 580463925)

• נהפוך להיות עמותה של כל רוכבי אופנועי השטח. ממש כמו ששמה השיווקי של העמותה מייצג, אנחנו כבר לא עמותה "רק של רוכבי מרוצים, רק של מתחרי תחום האנדורו", אלא עמותה של כלל רוכבי השטח בישראל. לא משנה באם אלו רוכבי שבילים, סינגלים, הארד או טריאל. אנו מתכננים לטפל בשלל הנושאים שמטרידים את עולם רוכב השטח הישראלי, על כל גווניו: אזורי הרכיבה הנסגרים בפנינו בזה אחר זה, בטיפול מול הרשויות השונות, במיסוי המוטל על כלים המיועדים לשטח בלבד ועוד. הרחבת קווי הפעילות של העמותה, אמורה להזמין רוכבים נוספים רבים לשורותינו ומכאן להגדיל את כוח העמותה ולעזור לה לגייס את התקציבים הנדרשים לה בין השאר, גם לקיום מרוצים.

אנו נפעל לגיוס התקציבים הנדרשים ממגוון רחב של גופים עסקיים וכלכליים, אבל מאמינים שנזדקק גם לעזרתכם כדי להשיג את המטרות שמשותפות לכולנו. בימים הקרובים נפנה אליכם בבקשה להירתם למהלך בדמות דמי חבר שנתיים וצנועים שבעזרתם נניע את המהלך, נתנתק מהצורך להמתין עד בלי די לתקציבים מההתאחדות (שבכל מקרה, ע"פ החוק, אמורים להפסיק ב-2016), ולצאת לדרך חדשה בה רוכבי אופנועי השטח בארץ הם מיעוט שלקח את תחביבו בידיו ויצא לעשות מעשה שיבטיח את מחד את המשך קיום מרוצי השטח ומאידך יבטיח את המשך תחום הרכיבה הדו גלגלית כולו.

לידיעה בפול גז על מפגש הרוכבים וההכרזה על הדרך החדשה לעמותה

לדף מטרות העמותה החדשה

הצטרפו עכשיו!

אודות כRובי

https://kruvi.net/about-2/

פורסם ב-7 בפברואר 2014,ב-חדשות שוטפות. סמן בסימניה את קישור ישיר. 2 תגובות.

  1. הגיע הזמן שנרכב ונהנה ושלא נרגיש כמו עבריינים

    אהבתי

  2. קניתי מניה:) אבל לא קיבלתי אישור, איך זה עובד?

    אהבתי

כתיבת תגובה