עוד פרסים למתחרים לקראת בית קשת!

בשבועות האחרונים התווספו נותני חסות שבחרו להעניק ממוצריהם למנצחי הקטגוריות השונות שיתחרו במרוץ בית קשת. בהתייעצות החברות הללו עם וועד העמותה הוחלט שרוב הפרסים יוענקו דווקא לקטגוריות העממיות, המתחילים והילדים. אז התרכזו וקחו נשימה עמוקה – הרשימה שלפניכם היא ארוכה! בית קשת 2013לחצו על התמונה משמאל לפרטים ולח זמנים.

נותני החסות לאירוע:

חברת ד.ל.ב מוטוספורט, יבואנית KTM המשתתפת באופן פעיל באליפות ישראל כנותנת חסות לאירועים, תרחיב את חסותה באירוע בית קשת ותעניק למתחרים נבחרים משקפי אבק, תיק כלים, ופליז – כולם מקוריים וממותגים בצבעי המותג KTM

  

יבואנית Vapur – בקבוקי השתייה הגמישים והרב פעמיים, תחלק בין המתחרים 20 בקבוקי 700 מ"ל

יבואן ציוד המגן של חברת Leatt יעניק 3 מגני מרפקים שיחולקו למנצחי הקטגוריות השונות. בנוסף, יפעל במקום דוכן מכירות של המותג שיעניק למגיעים לאירוע, הטבות מיוחדות.

יבואנית מצלמות האקסטרים Midland תפעיל במתחם דוכן מכירות שיציג את מגוון המצלמות החדש ל-2014 ותציע למבקרים בדוכן הטבות מיוחדות לרגל האירוע.

כל אלו מצטרפים אל נותני החסות שהודיעו קודם לכן על השתתפותם:

חברת Dirt-X , יבואנית ציוד הרכיבה של Klim תעניק 2 זוגות כפפות למתחרים באירוע (לחצו על הלוגו לפרטים נוספים)

חברת פרוריידינג של כפיר לוין תחלק 3 שוברים להשתתפות חינם בסדנת הדרכה שתתקיים על גבי מסלול המרוץ עצמו(לחצו על הלוגו לפרטים נוספים)

חברת Cranergy תחלק באמצעות ניידת האנרגיה ודיילות החברה החינניות, פחיות משקה חינם למשתתפים ולקהל במשך האירוע (לחצו על הלוגו לפרטים נוספים)

עוד פרטים על האירוע המתקרב, כאן בדף "המרוץ הקרוב"

פורסם ב-24 בדצמבר 2013,ב-חדשות שוטפות. סמן בסימניה את קישור ישיר. תגובה אחת.

  1. יישר כח לעמותת האנדורו על פעילותה הנמרצת והזרמת האנרגיה בענף האנדורו
    שנת מרוצים מוצלחת ופוריה

    אהבתי

כתיבת תגובה