איך זה הרגיש מאחורי הקלעים של מרוץ האנדורו החוקי הראשון?

שי לוי, מחברי וועד העמותה, מתאר בדף הפייסבוק של אליפות ישראל באנדורו, את המאמצים שהושקעו כדי להוציא את מרוץ האנדורו החוקי הראשון בישראל, לפועל:

תמו ונשלמו יומיים של אנדורו חוקי בפעם הראשונה בישראל וניתן לסכם את המאמץ ולהביט להמשך עם קצת יותר אופטימיות.
אני אגלגל אחורה לחודש וחצי לפני תחילת המרוץ, עם עשרות סימני שאלה ונושאים לטיפול על מנת שנוכל לעמוד ביעד של מרוץ חוקי ראשון, כאשר תאריך תחילת העונה הולך ומתקרב ואילו רשימת המשימות וסימני השאלה הולכת ומתארכת אף היא: אין מספיק רוכבים עם רישיונות נהיגה ורישיונות דואליים, נושאי עלויות ביטוח, נושאי אישורים, חילוקי דעות בענייני מדידת זמנים וסוגיות שכרוכות בהפחתת העלות הצפויה לרוכבים.
הבחירה בקיום שני סבבים בשישי שבת נבעה בחלקה בגלל אילוץ (עלויות הביטוח גבוהות מאד ולא ניתן לעמוד בהן אלמלא היינו עושים אירוע כפול תחת אותו אירוע) או עלות ומורכבות קבלת האישורים מכל הגורמים (בעלי השטח, משטרה, קק"ל, מכבי אש, משרד הספורט וכיוצא באלו) אך מעז יצא מתוק ונראה שדווקא זו הזדמנות לפתח "תרבות מוטורית" שבה

יש הזדמנות לכולנו רוכבים וקהל להתחבר קצת יותר לחוויה הזו ולהכיר קצת יותר טוב את אותם אנשים שחולקים איתנו את התחביב המדהים הזה.

24 שעות לפני המרוץ עוד בכלל לא היה ברור אם ניתן יהיה לקיים אותו עקב דרישות בלתי אפשריות שדרשו מאתנו המשטרה ומכבי אש, דרישות שלא ניתן לעמוד בהן כולל דרישה של מכבי האש להציב מטף 12 קילו כל שלושים מטר לאורך המסלול… ורק התערבותם של יוסי ניסן, יובל מלמד וד"ר אורי שפר מהרשות לספורט מוטורי סללה את הדרך לקבלת האישורים המיוחלים ולעריכת האירוע במועד.

מזג האוויר הצפוי הצליח להבריח חלק ניכר מהקהל ואת כל אלו שרצו לרכוב לאזור התחרות דרך השטח והכביש אך למרות זאת האירוע התרחש כצפוי ועל פי לוח הזמנים שהוגדר.

מבחינת היעדים שהצבנו לעצמנו ניתן לומר שעמדנו בכולם בכבוד כאשר היעדים היו:

– ראשית להצליח קיים מרוץ חוקי ראשון מא' ועד ת' כלומר לקבל את אישור הרשויות הנוגעות בדבר,

– לגייס כמות סבירה של רוכבים (היעד שהצבנו לעצמנו הוא לעבור את סף ה 40 רוכבים)

– לקיים אירוע בטוח! ללא נפגעים הן בין הרוכבים והן בקהל

– להתחיל לפתח תרבות מוטורית, כלומר, לערוך אירוע מוצלח במסגרת של יומיים כולל סידורי לינה למי שרוצה ופעילות חברתית בערב.

אנחנו בטוחים שזו הסנונית הראשונה של פעילות ספורטיבית חוקית מרתקת וענפה.

בהזדמנות זו אני רוצה למסור תודות לכל אותם אלו שנתנו כתף וסייעו לנו להרים את האירוע הראשון ובלעדיהם בספק אם היינו מצליחים בו:

– לאנשי הרשות לספורט מוטורי, ליוסי ניסן, לד"ר אורי שפר, ליובל מלמד, למיטל שרעבי, ליניב אסרף, לעימאד, לשוש, ללוריין ולכל אותם אלו שעשו מאמץ אדיר וחיובי על מנת לסיים את ענייני הרישוי והאישורים

– לאנשי ההפקה, לנעם הימן, לרז הימן ולכל אותם אלו שסייעו להם.

– לשגיא שוורץ יו"ר ההתאחדות על ההירתמות המלאה והמחוייבות לקיום הליגה

– לחברי הועד שהפגינו דבקות במשימה וביצעו את שלל המשימות שלהם בעקביות למרות הקשיים ולמרות שכולם עושים זאת בהתנדבות

– למרדכי בן שטרית שסייע בעצות ובזמינות.

– ולבסוף, לחשובים מכולם, לרוכבים ולקהל שלמרות תנאי מזג האוויר הקשים התייצבו כדי לרכוב ולצפות במרוץ החוקי הראשון. יישר כח.

נתראה באירוע הבא, תתחילו להתאמן.

מודעות פרסומת

פורסם ב-27 בנובמבר 2012,ב-חדשות שוטפות. סמן בסימניה את קישור ישיר. השארת תגובה.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s